Veelgestelde vragen
-
Kan ik online bestellen en afhalen in de salon ?
Ja het is mogelijk om uw producten enkel op afspraak op te halen bij Trimsalon Het Hondje te Landgraaf
-
Welke betalingsmogelijkheden heeft u?
Wij accepteren de volgende betaalopties:
Paypal
Ideal
Bank overschrijving
Contant of PIN bij afhaal
-
Biedt u levering op dezelfde dag aan?
Onze producten komen van over de hele wereld en zijn met zorg geselecteerd. Omdat we werken met kleine voorraden en bijzondere itrems, kan de levering iets langer duren.
Zo garanderen we dat jij iets unieks in handen krijgt.
-
Hoe lang heb ik om een product te retourneren?
De Retour termijn is 14dagen na ontvangst.
Retourzendingen zijn mogelijk alleen als het product in nieuwstaat is en, waar van toepassing, het orginele label nog bevestigd is. Dit help ons garanderen dat alle productenveilig, hygienisch en van hoge kwaliteit blijven.
-
Zijn jullie ook op socialmedia te vinden?
Wij zijn te vinden op Facebook en Instagram
-
Waar worden uw producten gemaakt?
Bijna alle producten worden gemaakt in de EU
-
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?
Geef dit even aan via sales@liefenluxe.nl zodat wij dit snel oppakken.
-
Hoe kan ik de status van mijn bestelling online bekijken?
Dit kan via de pakket aanbieder
Post NL of DHL
-
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Dit is enkel mogelijk als de bestelling nog niet verwerkt en verzonden is.
Wilt u wijzigen of annuleren? Mail dan naar:
Sales@liefenluxe.nl




